lauantai 24. helmikuuta 2018

Minäkö bi?

Olen aina tutkaillut itseäni ja omaa seksuaalisuuttani avoimesti ja herkästi. Olen leikitellyt lesboseksi-ajatuksilla ja todennut ettei ole minua varten. Olen pesunkestävä hetero.

Joskus viime kesänä meillä oli ystäviä kylässä. Oltiin välillä sisällä, välillä puutarhassa. Seisoin tupakalla puutarhassa kun hän tuli luokseni, ihan vain jutellakseen. Ystävätär katsoi rintojani, puristi niitä ja suuteli. Minähän vastasin suudelmaan. Siinä meidän suudellessamme vielä yksi naispuoleinen ystävä tuli "mukaan". Seisoin siinä siis suudellen kumpaakin vuorotellen ja molemmat puristelivat rintojani. Meripeikko oli vähän matkan päässä, tässä ei siis ollut mitään salaista. Siihen suuteluun se jäi... Myöhemmin naureskelin Meripeikolle että onpas tämä nyt hauskaa, minä hetero suutelemassa naisia. Ja olin sitä mieltä että ihan kivaa oli. Hellyys ja lempeys ja sen sellainen nyt vaan on kivaa. Mutta että kamalan vaikeaa olisi ajatella mitään seksihommia naisen kanssa.

Aikaa hurahti eteenpäin, ja tuli uuden vuoden aatto. Ystävämme järkkäsi uuden vuoden shown ja oltiin siellä juhlimassa ja vastaanottamassa uutta vuotta. Juteltiin ja juhlittiin siellä ihanien ihmisten keskellä ja voi miten olikaan hauskaa. Yhtenä esiintyjänä oli Bändi, jonka jäsenet tunsin rumpalia lukuunottamatta. Heidän osuutensa jälkeen menin turisemaan mukavia tämän rumpalin kanssa, kun tavallaan tiedettiin toisemme yhteisten ystäviemme kautta. Heitettiin jotain kevyttä läppää ja lähdin siitä takaisin omaan pöytääni istumaan. Myöhäisemmässä vaiheessa iltaa sain rumpalilta useita katseita - ja huomasin vastaavani niihin katseisiin. Ihmettelin hieman että mitä hemmettiä minulle nyt oikein tapahtuu. Ravintola oli sulkemassa ja rumpali tuli luoksemme pyytämään meitä jatkoille luokseen. Ilmassa oli rumpalin ja minun välillä selvää säkenöintiä. Lähdettiin porukalla kävelemään baarista kohti rumpalin kotia. Siinä vaiheessa avauduin Meripeikolle. Kerroin tuntemuksistani, ja kiinnostuksestani tätä rumpalia kohtaan. Kerroin rehellisesti ja avoimesti juuri mitä ajattelin ja mitä tunsin. Meripeikko ei juurikaan ollut asiasta millänsäkään, ja tämähän ihmetytti minua oikein kunnolla.

Tämä rumpali on siis nainen. Tästä lähin, jos hänestä kirjoitan, olkoon nimensä Rumpalitar.

Ei menty sinne jatkoille, vaan irtauduttiin muusta porukasta. Kello oli jo paljon ja väsytti. Näin me kerrottiin. Oikeasti minä olin aivan ihmeissäni tämän uuden asian edessä. Olin siis ihastunut naiseen.

Tässä on vähän samaa näköä kuin Rumpalittaressa


Hän on suloinen, fiksu, huumorintajuinen, ihana. Hän on myös täysin lesbo (kävi ilmi kun konnektoiduttiin sometilien kautta) Tämän alkuvuoden aikana olemme törmänneet eri tilanteissa useaan kertaan. Meidän duunit sivuavat nimittäin toisiaan. Ja sitten duunien kautta meillä on näitä yhteisiä ystäviä.

Meripeikolle tämä on täysin ok. Meripeikosta on söpöä että olen ihastunut naiseen, eikä hän koe tätä millään muotoa uhkana. Jännä asia. Koska jos olisin ihastunut näin vahvasti johonkuhun toiseen mieheen, oltaisiin varmasti ongelmakimpussa.

Näin sitä vaan löytää omasta seksuaalisesta identiteetistään uusia puolia. Aika kivaa oikeastaan. Kiva ajatus, että sitä on keskeneräinen eikä koskaan tule valmiiksi. Aina kehittyy ja aina tulee uusia asioita. Minusta se on hyvä niin.

/Nereidi

1 kommentti:

  1. Eikö kukaan halua minun tavata vaimonsa? lähetä minulle sähköpostia jussi121@outlook.com Olen naimisissa. En halua olla naisen kanssa, haluan vain seksin. Voin auttaa fantasioita olemalla hänen ystävänsä.

    VastaaPoista